Geef je bedrijf een gezicht: de voordelen van cv’tjes

Zet je medewerkers in the picture, letterlijk. We onderschatten vaak de kracht van persoonlijk contact. Het gebeurt vaker dat je contact hebt met iemand zonder te weten hoe die eruitziet: een hoed op, donker haar, brildragend? Geen nummertjes, maar onmisbare schakels die de motor vormen van je bedrijf. Cv’tjes gebruiken op je website heeft alleen maar voordelen. 

Onthul je bedrijfscultuur

Een driedelig maatpak of de nieuwste modetrends? Cv’tjes vertellen in één oogopslag meer over je bedrijfscultuur. Welke waarden wil je uitstralen? Een persoonlijk verhaal vertelt je meer over het gezicht áchter je bedrijf.  

Dit is een quote en je kan deze verwijderen of behouden en dan iets leuks inzetten door op edit te drukken.
— Aden

Een gouden glimlach

Een persoonlijke touch is geld waard. Hoe onderscheid je jezelf van de concurrent? Zoveel aanbod, zoveel keuzes. Zet je bedrijf in de kijker, geef potentiële klanten een inkijk in je fantastische team. Een gezicht geeft vertrouwen. Heb je een gezellig of ludiek cv’tje? Dan kan zo’n prospect zomaar veranderen in een nieuwe klant. Say cheese! 

Van vlees en bloed

Administratief medewerker, productiemedewerker of CEO? Je wilt zakendoen met mensen, met hun eigen identiteit. De telefoon nemen en bellen naar een nieuw nummer is voor velen spannend. Wie krijg je aan de lijn? Het gebruik van cv’tjes geeft je medewerkers een gezicht. Niet alleen maar functietitels in je bedrijf, maar mensen van vlees en bloed.  

 

DLG-voorbeeld

Van freelancer tot DLG’er

Aden is een van de astronauten in ons team. Na jaren freelancen ging hij op zoek naar een baan in loondienst. Maar wel op één voorwaarde: een plaats waar creativiteit rijkelijk vloeit, de vrijheid ervaart die hij als ondernemer graag voelt en waar hij samen met collega’s kan samenwerken aan mooie projecten. Aden zag de vrije en creatieve geesten van Door Lotje Getikt op de cv’tjes en twijfelde niet langer. Hij wist het zeker. En zo geschiedde. De kracht van cv’tjes! 

 

Van medewerker tot ambassadeur

Een struikelblok voor veel bedrijven: personeel vinden. Waarom zelf op zoek gaan terwijl je via deze cv’tjes de ideale kandidaat aantrekt? In de zoektocht naar een nieuwe baan is het voor sollicitanten belangrijk om te weten in welk bedrijf ze terechtkomen. Welke sfeer heerst er? Hoe zijn de collega’s? Gebruik je cv’tjes als employer branding om je eigen verhaal te vertellen. We zeiden het toch: alleen maar voordelen van cv’tjes.  

Wij schrijven jouw cv’tjes. 


Vorige
Vorige

Arbeidsmarktcommunicatie tips: zo val je op als de concurrentie moordend is

Volgende
Volgende

Je bedrijf in de spotlights: zo schrijf je een teampagina