Van nieuwe tone of voice tot het schrijven van de campagne
Wij waren weer over the m(el)oon, want ook dit jaar mochten we kansen (kool)rapen met onze vrienden van Spoony. Al bij de fusie schreven wij mee aan hun nieuwe tone of voice. En deze vrolijke, creatieve stijl boordevol woordgrappen werd nu in praktijk gebracht voor de eerste campagne.
Samen schoven we aan tafel voor hun missie: ieder kind binnen één generatie laten smullen van gezond eten.
Om dit smaakvol te serveren, tikten wij een campagne waar het water van in je mond loopt. Met onder andere:
✨ Een doelgroepgericht artikel over hun 100% kidsproof proefperiode
📣 Social ads die het bereik een flinke smaakboost gaven
📬 Mails die smaken naar méér aan tafel
🎯 En een campagneboodschap waar ieder kinderdagverblijf zijn tanden in wil zetten
Wij tikten de woorden waar zelfs een bloemkool onweerstaanbaar lekker van wordt.
Weten wat Spoony van vindt van samenwerken ons? Lees het hier >>