Content waarmee je jouw kennis deelt. Op een overzichtelijke en begrijpelijke manier, die ook nog eens lekker wegleest. Ja, het kan! Met een whitepaper of tlc.
Word de expert met
journalistieke teksten
niet commercieel,
maar journalistiek
Een whitepaper is een online document boordevol waardevolle informatie. Het geeft antwoorden op vragen van (potentiële) klanten én biedt inzicht in een product of dienst. En het mooie: een whitepaper is niet te commercieel, maar eerder journalistiek. Vanuit een onafhankelijke invalshoek tikken we je verhaal, zonder je merknaam te pas en te onpas rond te strooien. Zo blijft ‘ie lekker inhoudelijk.
Met tlc bedoelen we niet de reality tv-zender. Het staat voor thought leadership content. In simpele taal: content waar jij mee aantoont dat je dé expert bent op een bepaald gebied.
Je laat echt je expertise zien. Zo zien (potentiële) klanten dat jij van wanten weet. Je zet jezelf in de markt als dé expert. Dat zorgt ervoor dat klanten meteen aan jou denken als ze een probleem hebben of een dienst nodig hebben.
Daarnaast help je een potentiële klant in zijn informatiebehoefte én kun je deze identificeren. Er mag namelijk best een tegenprestatie staan tegenover de waardevolle informatie die jij biedt. De lezer moet bijvoorbeeld algemene gegevens achterlaten, zijn e-mailadres, jouw facebookpagina liken of je vraagt een geldbedrag in ruil: bijvoorbeeld 0,75 cent bij verder lezen.
Wat is de waarde voor jou?
Contactgegevens gebruik je vervolgens voor andere doeleinden. Denk hierbij aan het versturen van nieuwsbrieven, mailflows, video’s, blogs, enquêtes of een klanttevredenheidsonderzoek. Zo zien lezers jouw naam nog vaker voorbijkomen en wordt de kans steeds groter dat ze een product of dienst bij je afnemen of jouw naam delen bij kennissen.
waardevolle contactgegevens
aan de slag
We gaan natuurlijk niet zomaar aan het tikken. We stellen vast wat je doel is. Wil je meer klanten werven? Meer sollicitanten? Of wil je jezelf in de markt zetten als expert? We zoeken de beste vorm bij jouw vraag. Daarna bedenken we onderwerpen en invalshoeken die ook echt van toegevoegde waarde zijn. Voor jou en voor de doelgroep. En omdat meerdere van onze tekstschrijvers een journalistieke achtergrond hebben, krijg jij precies de inhoudelijke sterke content die je wilt en nodig hebt.