375 theatervoorstellingen in de juiste tone of voice

75% human - 25% AI -

75% human - 25% AI -

Aanschouwburg deze samenwerking! Ieder jaar koopt Schouwburg Concertzaal Tilburg theatervoorstellingen in. En die moeten verkocht worden via de website en het theatermagazine dat onder trouwe bezoekers wordt verspreid.

De impresariaten hebben tot een bepaalde datum om de omschrijving van iedere voorstelling aan te leveren, en de schouwburg wil deze alle 375 in hun eigen unieke tone of voice op hun kanalen plaatsen.

Omdat ze hun eigen stem willen laten horen en omdat je als bezoeker het ook leuk vindt om bijvoorbeeld te lezen dat een voorstelling al eens eerder in Tilburg stond.

We kwamen met Schouwburg Tilburg overeen dat wij drie prompts schreven voor AI. Een voor algemene voorstellingen, een voor jeugdvoorstellingen en eentje voor klassieke voorstellingen. We lieten AI de grove redigeerslag doen en voegde daar ons menselijk meesterschap aan toe. Want ook na voorstelling 269 werd het belang van de doelgroep nog steeds niet voorop gezet en bleven er fouten in staan.

Een mooie case van Menselijk meesterschap in een AI-tijdperk.

🦾 Ondersteund door AI efficiënt

💪 Door onze expertstatus ook authentiek, uniek en geschikt voor web en magazine

🎯 Met ons als strategische tekstschrijvers kon marketingcommunicatie zich volledig focussen op design, techniek en projectmanagement.

Vorige
Vorige

45 sollicitanten per maand

Volgende
Volgende

Kookboek voor Schrobbeler