Ze begon ooit als tekstschrijver van dit bureau, maar tikt inmiddels alleen nog maar adviezen. IJzersterke plannen en strategieën waar jij écht mee verder kunt en mee bent geholpen. Daarmee versterk jij je connectie met opdrachtgevers, klanten, bezoekers, collega's, sollicitanten, bewoners, inwoners, cliënten, bestuurders, stakeholders, en ga zo maar door. Wie jouw doelgroep ook is; deze voelt zich aangesproken. Charlottes aanpak is namelijk persoonlijk, doordacht en altijd maatwerk. Ze denkt aan werkelijk élk detail en verrast opdrachtgevers keer op keer.
De Willy Wortel van communicatie:
Charlotte is koppie copy
Ik ga op avontuur
met jouw communicatievraag
Charlotte vertelt: “Ik houd van de uitdaging die communicatie met zich meebrengt. Het vraagt om vindingrijkheid. Om een innoverende blik en doortastendheid. Om goede samenwerkingen met partners die onze uitvindingen tot leven brengen. En samenwerken: dat doe ik graag. Het liefst vanaf het eerste moment. Als wij in het voortraject meedenken, zijn wij op ons sterkst. Ik verras marketingbureaus met onze kennis en expertise, zoals over merkstrategieën en huisstijlen.”
Charlotte bezorgt jou
het Eureka-moment
Jij hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden. Na jaren ervaring als eigenaar van DLG vertelt Charlotte je precies hoe goede content er voor jouw organisatie uitziet. Online én offline. Charlotte geeft je het Eureka-moment, met haar adviezen, voorstellen én trainingen.